Saturday 12 August 2017

Platinum Forex Handelsgrupp


De åsikter som uttrycks i intervjuerna, kommentarer och vittnesmål är inte nödvändigtvis Scott Shubert eller Trading Mastermind. Utveckling och optionshandel har stora potentiella fördelar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att kunna Att investera i terminer och optionsmarknader Don t handla med pengar du inte har råd att förlora Detta brev är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Sälj terminer eller optioner Ingen representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinst eller Förluster som liknar dem som diskuteras i detta brev. Fortidens resultat av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Upplåning av utländska valutor är ett utmanande och potentiellt lönsamt tillfälle för utbildade och erfarna investerare. Men innan de beslutar sig för att delta i Forex-marknaden , bör du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit De flesta import Antly investera inte pengar du inte har råd att förlora. Det finns stor exponering för risk i alla valutatransaktioner. Varje transaktion som inbegriper valutor innebär risker inklusive, men inte begränsat till, möjligheten att ändra politiska och ekonomiska förhållanden som kan väsentligt påverka pris eller likviditet för en valuta. Mer än överens betyder FX-handelens hävda karaktär att eventuell marknadsrörelse kommer att få lika stor proportionell effekt på dina deponerade medel. Det kan fungera mot dig såväl som för dig. Det finns möjlighet att du kan upprätthålla en total Förlust av initialmarginalfonder och vara skyldig att deponera ytterligare medel för att behålla din position Om du misslyckas med att träffa några marginalsamtal inom den föreskrivna tiden kommer din position att likvideras och du kommer att vara ansvarig för eventuella förluster Investorer kan sänka deras exponering för risk Genom att utnyttja riskreducerande strategier som stop-loss eller limit orders. CFTC REGEL 4 41 - HYPOTETISK ELLER SIMULERAD PERFORMANCE E RESULTATEN HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR UTAN EN FAKTISK RESULTATRÄKNING, SIMULERADE RESULTAT ÄR INTE REPRESENTERA SÄRSKILT HANDEL SAMARBETE, SOM HANDLINGARNA INTE HAR UTFÖRS, KAN RESULTATEN UNDER ELLER ÖVERFÖRSÄTTAS FÖR IMPAKTEN, OM NÅGOT AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER, SOM SÅDAN MELLAN LIKVIDITETSIMULERADE HANDELSPROGRAM I ALLMÄNNA ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRSÄLJNINGEN AV HINDSIGHT, INGÅR NÅGOT REPRESENTATION SKA GÖR ATT NÅGON KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT ATT SKAFA RESULTAT ELLER TABELLAR LIKNANDE TILL DESS VISNING. Ingen representation är Det görs faktiskt att något konto kommer att eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som visas. Faktum är att det ofta finns skarpa skillnader mellan hypotetiska resultat och de faktiska resultaten som därefter uppnås genom ett visst handelsprogram. Hypotetisk handel innebär ingen finansiell risk och ingen hypotetisk handelspost kan fullständigt redogöra för effekterna av finansiell risk i verklig handel. All information om Denna webbplats eller något handelssystem som köpts från denna webbplats är endast avsett för utbildning och är inte avsett att ge ekonomisk rådgivning. Varje uttalande om vinst eller inkomst, uttryckt eller underförstått, utgör inte en garanti. Din faktiska handel kan leda till förluster som ingen handel systemet är garanterat Du accepterar fullt ansvar för dina handlingar, affärer, vinst eller förlust och håller med om att hålla Scott Shubert och Trading MasterMind skadelösa på alla sätt. DEN PLATINUM FOREX GROUP. Welcome till den fantastiska världen av Forex Trading på Platinum Forex Grupp vi är fast beslutna att utbilda individer att vara mycket framgångsrika oberoende valutahandlare På nolltid kommer du att ha färdigheter att ha en fantastisk handelsaffär som du kommer att hitta för att vara det ultimata kapitalet för skapande av välstånd. Vad är Forex valutamarknaden handlar ca 3 biljoner USD dagligen Det är de största marknaderna överlägset Forex är handel med valutor i olika länder genom f inancial blir en framgångsrik Forex Trader kan du få en del av åtgärden på dessa mycket lukrativa och spännande marknader Vi visar dig hur du kan 1 Tjäna omedelbart över genomsnittlig månadsinkomst 2 Handel hemifrån eller någonstans i världen 3 Behöver bara en Liten summa pengar för att öppna ditt kundkonto 4 Handla endast de timmar som passar dig 5 Har ett lönsamt handelskonto, ingen försäljning eller produkter 6 Ha sann frihet sann rikedom 8 Har mycket effektiv handelsutbildning och färdigheter. Vi gör det i en 2 stegs process 1 Vi lär dig hur du blir en självständig Forex får ett demokonto och personlig träning.2 Vi öppnar ett koncernhandelskonto för dig så att proffs börjar tjäna pengar för dig medan du är upptagen med att lära dig. När du är bekväm att gå på egen hand Du kan tranferera allt ditt eget kapital och vinst i ditt konto till ditt nya oberoende konto. Graham Strange. After år av strider med alla sorters detaljhandelsstrategier kom jag över Platinum Jag gillar verkligen deras s Strategin är mycket lätt att följa och deras online handel golv är tydlig och informativ. Jag har bara använt Platinum i några månader men är övertygad om att jag med deras stöd, jag kommer äntligen att bli och konsekvent och lönsam näringsidkare. Jag brukade vara bara en typisk återförsäljare som tittar på kortsiktiga diagram, använder indikatorer och försöker gissa var marknaderna skulle vända mig, jag hade ingen tur att arbeta på detta sätt och kunde inte förstå varför, Jag läste böckerna som jag hade varit på webinarierna och seminarierna och lyssnade på samma personer säger samma saker om och om igen och då kom jag till ett Platinum-webinarium och mina ögon öppnades verkligen, jag kunde inte tro vad jag var Hörsel men det gjorde så mycket mening men var till skillnad från vad jag någonsin hört, nu har jag en Platinum-medlem mina handelsmöjligheter gått 180 och i stället för att vara i rött eller bryta jämnt varje månad tar jag en hel del pips varje månad och M y-handelskonto speglar detta, skulle jag rekommendera till någon att lära sig att handla på rätt sätt och lära av Platinum-killar, deras kunskaper i andra hand. Jag vill bara säga ett stort tack till Platinum för all din hjälp, jag gick förlorad i myren med min handel och var på väg att ge upp tills en vän av mig nämnde platina och hur de hade omvandlat sin handel så jag bestämde mig för att ge det ett sista skott och jag är så glad att jag gjorde det, Utbildningen och utbildningsnivån är något som jag inte kan tala tillräckligt mycket om, min förståelse för hur marknaderna verkligen fungerar har kommit tio gånger och min handel har förbättrats så mycket på så kort tid Thanks Platinum räddade mig från handel glömska. VÄLKOMMEN TILL PLATINUM FOREX GROUP. ACHIEVE NYA HEIGHTS IN WEALTH CREATION. YOUR ADVANCEMENT. OUR BENÄMNINGEN. DU vill lära dig om Forex. Det här är vad våra kunder har att säga om Platinum Forex Group. Lite visste jag att Forexvärlden skulle förändra mitt liv Tack vare PFG som gav mig praktisk träning var forex lättare för mig att tolka och förstå vänlig, mycket professionell och mycket stödjande personal vid PFG, bara en telefon Ring för att hjälpa till med problem Easy Forex Trade Account är perfekt för den person som vill ha kontroll över sin egen finansiering. Med rätt utbildning och vägledning från PFG kommer du att kunna handla och bestämma din egen inkomst Forex Trading erbjuder stora ekonomiska möjligheter för varje enskild Forex förändrat mitt liv så mycket att jag kan spendera mer tid med min familj, jag själv och gör saker jag älskar Inga längre arbetstider, skift, arbetar över helger eller helgdagar och kämpar Med chefen för en löneökning Jag är nu i stånd att gå i pension vid 45 års ålder Hur är det Med bara en bärbar dator och anslutning till internet kan du handla bekvämt i ditt eget hem eller från en Nywhere i världen PFG lärde mig också mer än forex, jag har en bättre förståelse för personlig ekonomisk förvaltning och disciplin på många områden i mitt liv Under min promenad med PFG själv och personal bygger en nära potential och möjligheter i forex är oändliga Forex förändrade mitt liv och kan förändras ditt Ge PFG ett samtal idag. Rowan Gie Cape Town. Jag har varit väldigt imponerad av företagets professionalism, deras Forex-utbildning är en på en och jag lärde mig mycket om Forex Markets. Tamara Marais. Platinum Forex Group grundare vill ha sina pengar. En annan verklig bluff förex pengar gör systemet kollapsar och dess ingen överraskning Det bästa sättet att tjäna pengar på forexmarknaderna är att göra det själv eller gå med på ett anseddat kopihandelskonto. Här är hela historien om denna ledsen saga. Om den offentliga Facebook-sidan ska tros verkar det som att företaget är föreslår kunder att deras investering i detta system är ett lån med fast procentuell återbetalning för att kringgå lagar men för att jag inte var del av det här systemet, vet jag inte säkert men det jag vet är att det nu raser upp snabbt. Nu ägaren, Colin Davids, som hade några av sina tillgångar frusna av Assets Forfeiture Unit vill få lite av pengarna tillbaka och har lanserat ett domstolsbud Mer finns i kommentarfältet på deras Facebook-sida men här är några artiklar jag v e lyckades hitta skrivna om dem som systemet blev unstuck. Är du med Platinum Forex Känner du till dem och har du stött på liknande forex bedrägerier innan Lämna en kommentar nedan och låt mig veta om dina experiences. Forex trading är inte en få rik snabb ordning Om någon säger att det är eller bara de goda nyheterna om handel och hur mycket pengar du kan göra, var väldigt misstänkt. Att göra konsekvent vinst från handel är vad du återvänder och det tar engagemang och beslutsamhet precis som allt annat som s värdefullt i livet. Om du är seriös om att vara en framgångsrik Forex Trader, kolla sedan på mentorprogrammet här.

No comments:

Post a Comment